ОФІЦІЙНИЙ САЙТ РАХНІВСЬКОГО НВК
"ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ, ДНЗ"

СЛАВА УКРАЇНІ!
ЗНАЙШЛИ ПОМИЛКУ? НАТИСНІТЬ ТУТ
Вівторок, 25.02.2020, 20:53
» Меню сайту
» Розділи
План роботи школи [39]
Нормативна документація [3]
Методичний кабінет [7]
Вчителям [9]
Початкові класи [46]
Українська мова та література [57]
Історія і правознавство [3]
Математика [4]
Біологія та хімія [8]
Фізична культура та захист Вітчизни [30]
Розробки вчителів [37]
Портфоліо вчителів [3]
Виховна робота [221]
Бібліотека [34]
Учнівське самоврядування [16]
ДНЗ [17]
Історія школи [9]
Історія села [2]
» ПОДІЇ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
» Статистика
» Пед ПРЕСА

Просмотреть увеличенную карту

ЗВІТ

РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

РАХНІВСЬКОГО НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів, ДНЗ»

 

         Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер.

         Початкова школа – своєрідна перша нота шкільного життя.

         Що може буть дорожчим за дитя, якого любиш ти до забуття?

       Але піднять його на власні ноги – для цього треба все життя.

 

   Протягом 2015/2016 навчального року вчителі молодших класів працювали творчо, наполегливо, ефективно та результативно.

   У  шкільному методичному об’єднанні  5 вчителів  початкових класів.

   Вчителі початкової ланки працювали над проблемою: «Створення умов для розвитку ключових компетентностей учнів через впровадження інноваційних освітніх технологій та інформаційно-комп’ютерних технологій в навчально-виховний процес».

   Проводилось велика робота з реалізації даного проблемного питання. Це проведення районних семінарів, засідань методоб’єднання вчителів початкових класів, відкритих уроків та виховних заходів з використанням інноваційних технологій, творчих звітів учителів, що атестуються, участь учнів у конкурсах і олімпіадах, виготовлення наочних посібників, дидактичного, роздаткового матеріалу, зміцнення навчально-матеріальної бази початкових класів, співпраця початкової ланки та ДНЗ, участь педагогів початкових класів у виставці педагогічних ідей області.

   У 2015/2016 навчальному році методична робота була спрямована на підвищення професійної майстерності й розвиток творчої ініціативи вчителів, впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти; застосування в інноваційному навчанні інтерактивних технологій; створення умов для формування ключових компетентностей учнів, педагогів; інтеграцію у навчально-виховному процесі дітей з особливими потребами. Головним напрямком у роботі методоб’єднання класоводи обрали модернізацію навчально-виховного процесу шляхом впровадження інтерактивних технологій.

   Вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду проводилося шляхом опрацювання і реалізації основних положень нормативних і директивних документів про освіту; шляхом опрацювання новинок методичної літератури, проведення «круглих столів», семінарів з метою обміну досвідом; проведення творчих звітів учителів, що атестуються.

   Було сплановано і проведено 5 засідань методоб’єднання вчителів початкових класів, які проведено на базі Рахнівської ЗОШ.

   На засіданнях методичного об’єднання розглядалися найрізноманітніші проблеми навчання і виховання. У період між засіданнями члени методоб’єднання проводили методичні тижні, індивідуальні та групові консультації для молодих вчителів, тижні педагогічної майстерності, тренінги.

   Доротюк Валентина Олександрівна запросила вчителів шкільного методичного об’єднання до своєї творчої лабораторії . Учитель на високому рівні провела урок, продемонструвавши організацію дослідницької діяльності учнів початкових класів, та презентувала разом із вихованцями  ряд проектів.

   На районному семінарі для вчителів інформатики Мелешко О.М. переконала присутніх, що основою навчальної діяльності учнів є гуманістичні стосунки, принципи рівноправного діалогу «вчитель-учень».

    Протягом минулого навчального року Зоріна Л.В., яка є керівником семінарів-практикумів районної групи вчителів, організувала ряд творчих занять із вчителями за тематикою «Проектна діяльність в початковій школі», «Інтерактивні технології», «Тренінгові заняття в початковій школі».

   Кожним членом методоб’єднання протягом навчального року були проведені відкриті уроки з використанням інноваційних технологій та виховні заходи.

   Учителі методичного об’єднання взяли участь у предметних тижнях, запланованих навчальним та виховним планом школи.

   Про роботу з обдарованими учнями свідчать результати участі учнів у всеукраїнських інтерактивних конкурсах. Учні початкової школи брали участь у конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика. Римарчук Ірина, учениця 4 класу, отримала 2 місце у ІІ етапі (вчитель Доротюк В.О.), конкурсі знавців математики «Кенгуру», конкурсі знавців природознавства «Колосок».

   За результатами конкурсів учні нашої школи отримали грамоти, сертифікати.

   Протягом року вчителі ознайомлювалися з досягненнями психолого-педагогічної науки, проводився огляд новинок педагогічної та методичної літератури.

   Педагоги  методоб’єднання вчителів початкових класів були активними учасниками творчої групи педагогів школи та школи молодого педагога у районі. Вужицька Т.С. неодноразово проводила тренінгові заняття для вчителів 1 класів.

   Аналіз роботи педагогів, членів методичного об’єднання дає підставу зробити висновок, що завдання, які випливають із науково-методичної проблеми об’єднання, в основному виконано. У 2015/16 н. р. успішно пройшли чергову атестацію:

    Доротюк В.О. (присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»);

    Мелешко О.М. (підтверджено І кваліфікаційну категорію).

   Однак поряд з позитивними результатами в роботі методичного об’єднання є ряд недоліків:

   – недостатній рівень виявлення та впровадження передового педагогічного досвіду;

   – потребує покращення робота з обдарованими учнями;

   – недостатнє висвітлення власних педагогічних доробок у педагогічній пресі;

   – неповне забезпечення уроків сучасними технічними засобами навчання.

 

    У 2016- 2017 навчальному році члени методичного  об’єднання, виходячи з результатів діагностування, нагальних проблем, які повинні вирішувати вчителі початкової ланки, працюватимуть над вирішенням науково-методичної проблеми «Формування і розвиток основних компетентностей особистості в початковій школі».

   Виходячи з аналізу підсумків навчально-виховного процесу за минулий рік, методичне об’єднання в поточному навчальному році працюватиме над вирішенням таких проблем:

   - вивчення та впровадження у практику досягнень психолого-педагогічної науки, прогресивного педагогічного досвіду;

   - вивчення та аналіз навчальних планів, програм, підручників, методичних розробок, інструкцій, рекомендацій до змісту, форм і методів проведення уроку, позакласної та позашкільної  роботи;

   - оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими формами, методами та прийомами навчання учнів початкової школи;

   - виготовлення наочних посібників, дидактичного, роздаткового матеріалу, зміцнення навчально-матеріальної бази початкових класів; створення навчальних кабінетів відповідно до сучасних вимог;

    - забезпечення формування вимог до сформованості обчислювальних навичок, навичок само- і взаємоаналізу, до грамотного письма та культури мовлення учнів;

   - ефективна  робота з обдарованими учнями;

   - висвітлення власних педагогічних доробок у педагогічній пресі.

   Раціональне поєднання колективної мудрості та індивідуальної творчості дає змогу віднаходити  нові шляхи до вершин педагогічної майстерності за умов здорового психологічного мікроклімату у колективі, що ґрунтується на взаємоповазі, вмінні радіти за успіхи іншого і вітати те, що вирізняє кожного з-поміж решти, – самобутню творчу індивідуальність.

   МО  вчителів  початкових  класів  дбає  про  те,  щоб  школа  була:

   – школою  радості  для  учня;

   – школою  творчості  для  вчителя;

   – школою  спокою  для  батьків.

 

Тематика  засідань

шкільного методоб’єднання

вчителів початкових класів

на 2016-2017 н. р.

 

 

1 засiдання

07.09.2016 р.

Організаційно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу в початкових класах

 

    1. Про виконання плану роботи за минулий навчальний рiк та обговорення плану роботи методоб’єднання на поточний рiк.

 (Зоріна Л.В)

    2. На шляху впровадження нового  Державного стандарту початкової загальної освіти: успіхи й нові завдання. 

(Зоріна Л.В, перегляд презентаціі)

    3. Аналiз навчальних програм, пiдручникiв для початкової школи .

(Вужицька Т.С.)

   4. Опрацювання Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти.

(Вужицька Т.С.)

   5. Ознайомлення з  інструкцією щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.

(Майданюк Л.Л.)

    6.Опрацювання нової Концепції національно-патріотичного виховання.

(Майданюк Л.Л.)

    7. Проблеми адаптації шестирічок  до навчання. Методичні рекомендації щодо навчання в 1 класі.

(Доротюк В.О.)

 

2 засiдання

15.10.2016 р.

Педагогічна майстерність вчителя як фактор формування інноваційної особистості молодшого школяра

    1. Вимоги і процес впровадження інтерактивних методів навчання на уроках в початковій школі.

    2. Наступність і співпраця з дошкільним закладом.

    3. Взаємовідвідування уроків літературного читання.

    4.Обговорення і затвердження завдань шкільного етапу учнівських олімпіад та конкурсів, в яких беруть участь учні початкових класів.

    5. Реалізація нової Концепції національно-патріотичного виховання.

 

 

 

3 засiдання

27.01.2017 р. 

Використання ІКТ в початковій школі як засіб підвищення якості освіти

    1. Інформаційно-комунікативна технологія навчання (ІКТ) в початковій школі.

    2. Шляхи використання мультимедійних технологій в освіті.      

    3.Специфіка і структура мультимедійного уроку початкової школи. Типи мультимедійних уроків у початковій школі.

    4. Психолого-педагогічні та медичні аспекти інформатизації навчання. Профілактика втоми при роботі з комп'ютерною технікою.

 

 

4 засідання

13.03.2017  р.  

Здоров`язберігаючі технології як засіб підвищення ефективності навчального процесу в початковій школі

    1. Використання тренінгових методик як засіб підвищення ефективності уроків основ здоров’я.

    2. Фізкультурно-оздоровчі заходи як засіб формування компетентнісного ставлення до свого здоров’я.

    3. Проектна діяльність на  уроках  основи здоров’я.

    4. Динамічні паузи як один із ефективних  методів забезпечення оптимізації рухової активності школяра та попередження втоми.

    5. Творчі звіти вчителів, які атестуються.

 

5 засідання

23.05.2017 р.

Робота вчителя в творчому режимі – запорука успіху

    1. Звіт про виконання плану роботи МО «Підведення підсумків роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2015/2016 навчальний рік.  

    2. Про підсумки ДПА в 4 класі.  

    3. Педагогічний діалог:«Радимо прочитати». Виставка педагогічної літератури.

    4. Панорама ідей: «Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2016-2017  н. р.

» ДОПИСУВАЧІ
Марго


328 матеріалів
Tanysha


114 матеріалів
Ксенія


109 матеріалів
pashtepa26


14 матеріалів
» ПОШУК
» Погода в Рахнівці
Рахнівка 
» ...
Онлайн перекладач
поменять
» Курси валют
Загружаем межбанк от minfin.com.ua
» Сайт існує
Сайти педагогів НВК
  • Блог вчителя початкових класів Зоріної Лариси Василівни
  • Блог вчителя біології та хімії Буяр Наталії Іванівни
  • Блог вчителя англійської мови Терепенчук Світлани Василівни
  • Крок за кроком. Педагогічний досвід Шеверногої М.В.
  • Copyright MyCorp © 2020Зробити безкоштовний сайт з uCoz